You follow me I follow u back

tabung

Friday, December 13, 2013

Indahnya Perkahwinan..

sueomey's blog | 4:22 PM | 1Comments |


Assalamualaikum.. alhamdulillah,syukur ya allah aku masih lagi dapat menulis di blog aku ni.. korg agk ape maksud aku post gmbr kat ats ni?? Hah ! aku kawen?? adess mmg lmbt lgi la kot..

Hurm,bercakap pasal kawen.. spe yg xnk kawen? kalau tanya semua org pon msti semua org akan jwb nk kawen..tak terkecuali jgk aku sndri..aku pon ade keinginan jgk nk kawen, nk ade keluarga sendiri, nak ade suami, nk ade anak sndr. tp aku tahu masa tu masih blm sampai..lgipon aku sedar aku masih terlalu muda untuk mempunyai keluarga sendiri..

Mungkin Dia Yg lebih tahu, aku ni layak atau belum layak memiliki keluarga sendiri, yelah kawen bukan perkara yang main main, tanggungjawab yg harus ditanggung bkn senang.. banyak benda nk kene fikirkan

Hmm biarlah, aku redho..andoi jodoh aku dah sampai, dgn sesiapa pun aku terima, dan aku harap Dia mengaturkan dan menghantar seseorg yg terbaik buat aku..impian aku? tidak lah aku meminta dikurniakan harta beribu cukuplah sebuah keluarga bahagia di dunia dan di akhirat..insha allah Amin...


'uncle' nuffnang