You follow me I follow u back

tabung

Monday, August 12, 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri

sueomey's blog | 12:17 PM | 8Comments |
Assalamualaikum semua.. selamat hari raya to all bloger's.. amacam raya tahun ni? seronok tak? yg mne adik adik lgi tu banyak tak kumpul duit raya..


 haa kalau dah dpt duit raya tu simpan tau.. jgn berbelanja sgt. sikit sikit tu boleh laa..

Buat kakak kakak kita tu mcm mne??


banyak lagi tak kuih raya? ramai org dtg ke rumah? Haa yg mne ade tetamu tu layan lah elok elok ye.. jgn buat layan xlayan je.. tak elok taw..

Aku raya tahun ni agak meriah jugak la.. bju raya pon alhamdulillah boleh pakai 2 3 pasang.. boleh balik kampung beraya dengan saudara mara, tok to'ki.. kawan kawan pon ade datang beraya kat umah.. hurm 1 september ni nk tempuhi majlis besar pulak.. eh eh bukan aku taw, majlis kakak aku.. dia dah nk kawen.. banyak lagi persiapan nk kne buat.. *sibuknye mcm aku pulak yg nk kawen haha ..

Hari aku dah mula bekerja semula.. tapi esok dan lusa aku cuti balik sbb kontrak aku habis esok dan disambung balik 15 ogos ni.. alhamdulillah masih boleh berkhidmad..

Itu saja lah buat mase ni.. assalamualaikum wbt



'uncle' nuffnang