You follow me I follow u back

tabung

Wednesday, August 8, 2012

sueomey's blog | 9:43 AM | 0Comments |
4 JANUARI 2012,,merupakan antara hari2 yg plg gembira di dalam bulan puasa tahun ni,,berkumpul dan berbuka bersama kawan2 yg tersayang..
walaupun cume 6 org,sudah cukup buat aku lepaskn rindu bersama mereka ni..mcm2 benda yg diceritakan sepanjang kami bersama,,maklumlah dah lame xjumpa,,cerita2 lama diungkit kembali,,mcm2 kisah lucu yg diceritakan,,,asyik ketawa je,,,xkering gusi dibuatnye..sungguh aku rindu saat mcm ni...
mesti lagi sgt2 kecoh kalau kesemua geng kte berkumpul kan korang???
ntah ble lagi dapat berkumpul mcm ni..
Aku harap persahabatan kita ni akan kekal smpai ble2...aku syg sgt kat korang smua..
Insyallah jika dipanjangkn umur,kte berkumpul sme2 lagi ye..lagi ramai lagi seronok..

No comments:

'uncle' nuffnang