You follow me I follow u back

tabung

Monday, February 25, 2013

Janji Syirah

sueomey's blog | 4:37 PM | 2Comments |


Semalam tengok cerita ni dengan my sis kat rumah.. Janji Syirah. tgk2 pn dah last episod.. mmg aku ske tgk endingya je.. nk share skit la ttg cter tu.. korang nk tahu, syirah akhirnya bersama dgn siapa??haha, pandai si pengarah buat suspen. mulanya dia tunjuk pasal si luqman tu (aeril zafril konon hero la) dtg merisik syirah, aku dah frust dah, alih2 bersanding dgn mira (ok aku lpe nme btul si mira ni).. 
pastu tunjuk pulak si budak kmpung tu (aku lupe la nme dia), dah aku ingat syirah kawin dgn dia, rupanya x jugak.. pastu tahulah aku ble si fahmi (iqram dinzly) tu dtg rumah syirah, rupanya diorag dh tunang dan akan berkahwin lepas syirah tamat belajar... suka dgn watak fahmi ni, sgt cool, caring, pandai jaga hati syirah.. i like lah..hehe.

2 comments:

Mariah Ilaz said...

tak tengok last janji syirah ni..huhuhu, thanks sharing ending dia :)

sueomey's blog said...

hehe..my pleasure dear ;)

'uncle' nuffnang