tabung

Monday, July 16, 2012

3 hari 2 malam bersama

sueomey's blog | 10:14 AM | 0Comments |
assalamualaikum...
disini sya nk kongsikan cerita pde smua..pda 13-15 julai 2012, smkaa telah mnjlnkn prgram kecemerlangan dan keimanan untuk pelajar2 asrama,, seronok sgt dpt jmpe alumni-alumni@fasilitator smkaa,, cikgu2 dan warden2 yg sya syg..

alhamdulillah,,,aktiviti yang kami rancang sgt berjaya..

dapat lihat wajah2 gembira adik2 asrama smkaa sepanjang prgrm ni berlangsung..x sngka mereka sgt srnok menjalankn aktiviti yg kami telah rancangkn dlm mse yg singkat..


kesungguhan mereka untuk menang dlm setiap permainan yg dijalankn sgt baik..mereka sgt kreatif melakukan apa cara sekalipun bg menjlnkn aktiviti ni dgn jayanya..





ALLAH!!






rasanya program 3 hari 2 mlm masih tidak cukup bgi ku,,adik2 sgt sporting..seronok sgt2 dapat bersama mereka..smoga adik2 asrama smkaa ini dpt mengaplikasikan program yg kami jalankan ini di dlm pelajaran dan semoga prgram ini dpt menaikkan semagat mereka untuk belajar dengan lebih baik...diharap program sprti ini dpt diteruskan lagi pda mse akan dtg...amin...


TEAM FASILITATOR TERBAIK..itulah kata2 semangat yg diberikan oleh Kanda Hasra kepada team kami..dan terima kasih pde cikgu2 yg sudi memberikan cenderahati yg sgt berguna buat kami smua..


Semoga kami terus bersama-sama merancang dan melaksanakan program yg lebih baik bagi adik-adik asrama smkaa..sayang kamu smua..

our team fasilitator
miss u all guys


No comments:

'uncle' nuffnang