You follow me I follow u back

tabung

Tuesday, July 24, 2012

Raya~Raya~Raya

sueomey's blog | 12:18 PM | 0Comments |
assalamualaikum....
alhamdulillah hri ni dah masuk 4 ramadhan,,syukur sgt masih dapat bernafas dan menjalani ibadah puasa di bulan mulia ni..

Tetiba pulak terfikir raya tahun nie...ecececeh,,bru 4 hri pose dah pkir nk raye,,wah3 banyk cantik ye...hehehe..
Hurm,,kalau ikutkan hati mcm2 benda nk buat,,nk serba-serbi..mcm dulu2,,baju raya,kasut raya,kue raya,duit raya...........opsss!! mmg xdpt la duit raye kan...al maklumlah dah kje,,kalau dulu dpat duit raye tahun ni alamatnye bgi duit raya lah..hurm nasib2..tp xpe,,ikhlas dari hati insyallah ade ganjaranye..amin...

Masih terfikir,,warna tema baju raya aku tahun ni warna ape ye????kne ade perancangan ni,klau x dah smpai kat kedai mle nk rambang mate.....kejap tgk yg tu cntik kejap yg ni cantik pastu yg 1 lg pon cantik,,dah mcm mne???ingt tahun ni nk bli jubah,,law x pon nk bli kaftan yg cntik2,,teringin sgt nk pkai..akan ku usahakn supaya dapat wahahaha...


Untuk raya tahun ni cadangannye nk bt sendiri la kueh raya,,xnk bli2 dah,,kalau bli pon kerepek2 jelah..rsa mcm nk bt bermacam2 jenis kue,buat sket2 je tp bnyk jenis..hurm xsabar dah rse..huhu


BTW,,,Selamat menjalani ibadah puasa ye..smoga mendapat keberkatan dariNYA..amin ^^,


No comments:

'uncle' nuffnang