You follow me I follow u back

tabung

Tuesday, July 24, 2012

waktu dulu~dulu

sueomey's blog | 12:24 PM | 0Comments |
Ni gambar mase kecik2 dlu,kat umah tok ngan toki kat kemaman,,ni rumah lame ni,sekarang dah pindah cz tapak rumah tu katenye nk bangunkan sebuah hospital,tp smpai skrg xnmpk ape2 pon kat c 2,semak-samun ade lah..

Ingat lagi dulu,waktu kecik2,duk umah to'ki berpuasa kat sne,maklumlah dlu mse bulan pose skolah cuti,so duk kat kampung la sampai hari raya..seminggu berpuasa klau xslap,da xtahan dah,smpai je tengahari badan dah semacam so ape lgi,pegi bilik air minum air paip 2 3 teguk,nk minum air peti kat dapur takut kantoi ngan tok'i n tok,...

pastu ble smpai mse nk bkk pose bt2 la letih..kononye pose lah tu..pdhalnye da kembung perut minum air paip..kalau kate xpose xleh makan ngan org pose,so bt2 la kte ni pose jugak...hurm.,mcm2 la prangai dlu2...

sekarang da xboleh okey,,,dah besar pon,malu la kalau buat mcm tu lg..huhuhu ^^,


No comments:

'uncle' nuffnang