tabung

Tuesday, March 19, 2013

Uncle NUFFNANG

sueomey's blog | 3:02 PM | 2Comments |
Hye U alls.. Thanks cz sudi nk baca blog aku yang agak merepek ni.. hehe Okay ari ni aku bru je update belog aku.. hurm tgk org update aku pon nk update jugak, walaupun aku merepek je tp xpelah, belog aku  jugak kan cik dairy kan?? So nk citer lah sket, pasal uncle NUFFNANG ni..korang tau x ape nuffnang ni??ala yang slalu orang tempek iklan kat belog tu yang kaler-kaler biru tu.. xtahu lagi yg mne?? haih korang ni.. kejap ye..
haa..yang ni la..

Okay skrg baru aku tahu betapa berfungsinya dan betapa untungnya letak uncle nuffnang ni dekat belog.. korang dah cuba?? kalau blm cuba la..

Aku tahu ni pon dari kakak aku.. dye pon ade belog jugak, dan dye pon ade tempek iklan ni kt belog.. so tak salah rasenye kalau aku pon nk try jugak.. mne lah tahu boleh jadi side income, walaupun aku tahu mungkin tak banyak yang dpt tpi at least ada la dari tak de langsung kn..? sbb aku dengar blogger kat lua sane dapat beribu riban hasil blog mereka..nk jugak cuba nasib,mne lah tahu ade rezeki kan.. mmg bnda ni xpasti, tapi xsalah mencuba kan, xrugi pape pon, smbil berblogging smbil penuhkan tabung..haa sape tak nak kalau dapat free-free je kan??

Buat mase ni akak aku yang monitor akaun aku.. so tugas aku skrg meng'update' blog..insyallah moga ada hasilnya...


2 comments:

Mohd Sabrie said...

gd luck ye..nt da cash out..calling2 k:)hhee

sue said...

@Yie Weezer
haha..mcm ade smthing yg xkne jewp ngn akaun nufnang sye ni..earning still 0..sedeyh la.. :(

'uncle' nuffnang